Virkad lampa.

Fick en galen ide.

18.gif

Virkade mig en lampa.

29.gif

Jag hade en del restgarner kvar.

 

 Jag tog en gammal lampskärm och så virkade jag som ett slags nät på den…

7 003

… där jag kunde knyta fast alla korkskruvarna.

Såhär ungefär…

Trodde aldrig jag skulle blir klar. De var säkert en tvåhundra stycken skruvar som tog sin tid att virka och sen att fästa fast dem var segt. 

benmoe.gif

14 104

Men så plötsligt var den klar och den blev nog som jag hade tänkt mig…helt galen hihi.

3.gif

Endast detta blev kvar.

14 107

 

 

4 thoughts on “Virkad lampa.

Kommentera

